Sovit gott

Herregud! Min lilla sötnos sov lite oroligt fram till 02 och därefter sov hon TILL 06:40!!! Trodde inte
mina ögon när jag kollade klockan imorse. Otur dock att hon vart klarvaken efter det. Så jag fick
snällt gå upp vid sju på morgonen. Men om jag får sådana här nätter så rör det mig inte i ryggen.
Det var så himla skönt att få några timmars sammanhängande sömn!

Annars har inget särskilt hänt. Jag har försökt att städa och diska och så men det har varit lite svårt
då lilla damen har varit så extremt gnällig. Hon har varit gnällig både igår och idag och tål verkligen
inte att jag sätter ner henne på golvet. Jag måste alltså bära henne hela tiden för att hon ska vara
nöjd. Eller sitta i sin tripp trappstol. Puh. Hoppas att det är en fas! Jag försöker intala mig det som
ett mantra. Sen kan det ju också vara att hon har långtråkigt. Jag känner mig så instängd i
lägenheten iom all snö på trottoaren! Jag kommer ju inte fram med vagnen eftersom den har så små
hjul där fram.

Nä nu skriker bebis efter uppmärksamhet. Tjallop!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0