Ute och cyklar

Hallå!

Så nu är vi någorlunda friska allihop. Skönt! Men hjärnan min verkar vara ute och cyklar någonstans. Jag hade köpt en jacka via webben. Ett par månader senare fick jag en faktura som jag glatt betalade. Månaden efter fick jag
en påminnelse som jag ignorerade för att jag HADE ju betalat den. Dock ett par dagar försent därför trodde jag
att jag kunde ignorera påminnelsen. Denna månaden fick jag en till påminnelse där jag fick det tråkiga beskedet
att om jag inte betalar den här fakturan så skickas den direkt till inkasso. Jahapp.
Så smart som jag är kollade jag igenom kontohändelser men icke sa nicke. Inget där. Hallå?! Jag hade inte ens
företaget inlagt?! MEN jag hade varit duktig och kladdat ner datumet jag hade "betalat" på själva fakturan. Haha!
Så jag betalade naturligtvis kvickt som attan. Är detta på grund av amningen eller? Kombinerat med sjukdom
plus lite sömn? Jag VILL skylla på allt det. Så det så.

T har köpt en ny printer. En Konica Minolta. Den verkar okej, jag vill printa ut foton på den och hänga upp på
väggen så att lägenheten blir mer personligare. Nu ser det ut som att vem som helst med dålig inredningssmak
bor här. Jag ska kolla upp om det går att printa ut med blankt fotopapper. Det borde gå. Färgtonersen kostar
3000 kronor alltså nästan lika dyra som själva skrivaren. Varför är det så?? Verkar ju helt värdelöst.

Jaja, jag vet att jag är superdålig på att uppdatera men jag ska försöka bli bättre på det. Nu är vi ju friska och så. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0