Blä.

Need I say more? Usch för denna natten! Tror jag sov sammanlagt 2 timmar, känner mig HELT slut!
Alice bökade stup i ett och efter var gång kunde jag verkligen inte somna om. När klockan slog 04:20
slogs lillans ögon upp, gav mig ett stort tandlöst leende och började jollra för fullt. Mamma brast.
Så efter ett misslyckat försök att söva henne i en timme (!) var det pappas tur att ta hand om lillan.
Sen somnade vi allihopa och vaknade vid åtta igen. Jag sov ytterligare någon timme bara för att jag
var så bakistrött. Och ÄNDÅ så älskar man det lilla livet mer än någonsin och bara smääälter varje
gång hon blir utom sig av lycka när hon ser mig. Naturen är himla smart alltså.

Nä nu måste jag göra iordning mig ska iväg till Kista om ngn timme och träffa lilla mamma :)


Postat av: Anette

Tack :) Alla mammor som gör det dom kan för sina barn är bra mammor.



Sömnen är krångligt med barnen. Nelis är ju snart 3 år och han vaknar fortfarande flera gånger om nätterna. Men det är bara att kämpa på!

2010-01-22 @ 02:13:53
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0