Natt

Okej! Så igår somnade lillan kl 21, vilket är en stor förändring då hon vanligtvis somnar för natten
med mig kl 23. Men igår somnade hon (ammades till sömns) och sov själv i familjesängen, jag gick
in var 25 minut ungefär då hon hamnar i den ytliga sömnen och såg till att hon inte väckte sig själv.
Allt gick super och hon
vaknade imorse kl 09. Hon var fortfarande ganska orolig på natten så jag fick vända och vrida på
henne några gånger och efter 05 ville hon snutta ganska ofta men all in all skulle jag säga att natten
gick på ganska bra. Jag kände mig ganska utvilad när jag vaknade imorse så I'm happy :)

Nu ligger lillan på soffan och har sin förmiddagslur, jag måste gå in ibland och lägga handen på henne
när hon vänder och vrider på sig men det går bra det med :)

Nä nu ska jag försöka laga till en lunch till mig och sambon. See ya.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0