Natti natti

Ikväll somnade lillan kl 19 och sover fortfarande i vårt rum. Förhoppningsvis har hon somnat för natten! *peppar peppar*. Jag kommer kika in varje halvtimme till att jag går och lägger mig för att försäkra mig om (igen) att
den lilla busan inte väcker sig själv! Det vore ju förargligt, hon blir nämligen omöjlig att söva när hon
väl vaknat och kommit in i andra andan! Men som sagt, peppar peppar på det.

Enligt 'Somna utan gråt' ska bebisar sova som bäst när det får börja natten vid 18 - 19. Innan har jag alltid
väckt lillan vid åtta då jag alltid trott att hon sover ju bäst om hon blir jättetrött. Schi fick lilla mamma :o

Nä ska fixa iordning disk och så. Hatar att se gårdagens disk på morgonen...kommer in i helt fel fas då blä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0