Rutiner

Jag är sanslöst trött idag! Lillan hade en helt okej natt igår men inatt ska jag försöka göra en sömnlogg
så jag får se svart på vitt när och hur många gånger under natten som lillan börjar skruva på sig, ska bli
väldigt spännande att se.

Idag började jag även lite smått att försöka lägga ifrån mig Alice under den tidigare eftermiddagsvilan.
Det gick väl ok...hon sov prick 35 minuter vilket är 20 minuter längre än hon vanligtvis
sover när hon inte sover i min famn. I famnen kan hon sova uppemot 2 timmar men nu ska jag
ju försöka vänja av henne vid det. Helt smärtfritt blir det nog inte men hon kan ju inte sova i famnen
forever...

Vanligtvis somnar hon för natten vid 22-tiden men nu ska vi försöka tidigarelägga sovtiden runt kl 19-20,
jag läste att barn sover som bäst vid den tiden så vi får se hur det går. Uppdaterar hur det gick imorgon! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0