Sjukstuga

Här har vi varit förkylda hela bunten. Jag och T mår helt okej nu men lillan är jättesjuk. Glasartad blick, röd och
alldeles mosig i hela ansiktet den lilla stackarn. Hostar upp massa slem gör hon också. Jätteläskigt :(
Usch jag mår sämre när hon är sjuk än när jag själv var sjuk. Tar emot all världens förkylningar om jag bara
kunde undvika att hon blir sjuk igen. Lilla raringen. :(
Ringde sjukvårdsupplysningen och sköterskan förstod min oro som förstagångsmamma och gav mig nummer till Bromma närakut ifall det skulle behövas. Usch inte roligt det här :(

Postat av: Anette

Tack för tipset! Jag kikade på svarta lite tjockare bågar, men det blev för mycket i mitt lilla ansikte, men det blev tjocka lite kantiga iallafall, men inte svarta.

2010-02-02 @ 15:37:19
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0