1 mars

Herregud! Det är redan mars! Och det snöar fortfarande! Nu vill jag att snön ska försvinna så
våren kan titta fram. Jag vill se massor med små knoppar titta fram och känna solen värma mig
i nacken. Jag vill gå på promenad som inte innebär att jag måste försöka skjuta fram vagnen
ur höga snödrivor!! Nuuu!

Iallafall, jag VET att jag är en jättedålig bloggerska. Skulle inte kalla mig bloggerska jag är
urdålig på det här. Men det är så svårt att ta sig den tiden när man har en krävande bebis på
halsen. Jag tror min lilla Alice går genom någon sorts fas nu då hon är tjurig, gnällig och skriker
när man lägger henne ifrån sig. Jaja.

Den 10 mars blir min lilla bebis hela 8 månader. Jag kan inte fatta hur stor hon har blivit! Och
varje dag växer sig känslorna starkare och starkare. Jag hade ingen aning om att man kunde
känna så starkt för en liten bebis..




Postat av: Anna

Ni är BÄST!!

2010-03-04 @ 20:24:07
URL: http://safqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack kussi :) puss o kram!

2010-03-05 @ 11:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0