Mjölkstockning

Jaha. Så har man fått mjölkstockning. Jag visste inte ens om att man kunde få det efter 8 månader.Jag kanske har slarvat lite med amningen det blir väl lätt så när man börjar med smakisar och välling och så. Som tur är har jag ingen feber och stockningen som började igår kväll har redan blivit lite bättre. Rutinerad som jag är lade jag direkt en värmedyna på brösten vid första symtomet (alltså ont vid amning och hårda områden vid bröstet om nu nån skulle vara intresserad)och MASSA amning på det onda bröstet såklart. Aj aj säger jag bara. Jag har fått lite förfrågningar om fler bilder och det kommer det kommer! Jag måste bara ta arslet ur vagnen och föra över lite bilder från kameran till datorn ska se om jag kan lägga ut lite bilder ikväll alternativt imorgon tidig eftermiddag. Lillan har fått gröt idag hon äter glatt allting hon serveras så smakisarn går jättebra! Jag tror det är en liten nyfiken och matglad tjej jag har fått! :) det är dock fortfarande smakisar och inte hela portioner så huvudfödan är fortfarande min mjölk. Men smakisarna har utökats något då hon fått smaka på det mesta redan. Imorgon står det rotmos på menyn. :) Annars är det vila och mys som gäller idag. Ska försöka hålla mig varm så stockningen försvinner asap.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0